Na ovogodišnjoj reviji najboljih reklamnih kampanja našeg regiona “BalCannes” u Rovinju, agencije koje posluju u okviru “McCann Grupe”, imale su najviše, čak četiri rada među 25 najboljih kampanja. Predstavnici svake agencije imali su priliku da predstave kampanje koje su obeležile prethodnu godinu po izboru žirija, koga su činili novinari i urednici najuglednijih regionalnih medija koji prate oblast oglašavanja I komunikacija.
Agencija „McCann Beograd“ predstavila je dve kampanje, jednu za Lav pivo, drugu za Raiffeisen Banku. Kampanja za Raiffeisen Banku pod nazivom „Može“ koja je od samog početka imala uspeha, prerasla je u spontanu viral kampanju na društvenim mrežama. Veliki broj korisnika Interneta pravio je svoje verzije kratkih poruka koje su se često na zabavan način poigravale sa socijalnim i političkim predrasudama. „Lav
>
Igra & Strast “ naziv je kampanje za Lav pivo koja je za cilj imala da aktivira i okupi navijače dva najpoznatija srpska fudbalska kluba, Partizan i Crvenu Zvezdu, oko zajedničkog interesa. “Lav Igra & strast” je postala navijački konkurs u okviru koga su se popularne “delije” i “grobari” takmičili u cilju nabavke crno-belih stolica za stadion Partizan,odnosno autobusa za prevoz Zvezdinih igrača i stručnog štaba.
Kampanja „McCann Beograd“ za Raiffeisen Banku „Može“
Agencija „McCann Skopje“, na reviji “BalCannes” se predstavila kampanjom za Tikveš, poznatog makedonskog proizvodjača vina. Kroz zabavnu online igru, kupci Tikveš vina dobili su priliku da se upoznaju sa načinom služenja vina.

Kampanja „McCann Skopje“ za Tikveš vino:
Po prvi put na “BalCannes-u” svoj rad predstavila je i jedna agencija iz Crne Gore, „McCann Podgorica“. Oni su predstavili kampanju za prevenciju raka dojke u okviru kategorije pro bono kampanje. U Crnoj Gori, nažalost, u najvećem broju slučajeva, karcinom dojke se otkrije tek kada je u poznom stadijumu. Ipak, ova bolest se može pobediti ukoliko se otkrije na vreme. Rezultati kampanje “Nemoj da zakasniš” premašili su sva očekivanja. Iako je kampanje realizovana u oktobru mesecu posvećenom borbi protiv raka dojke, u narednim mesecima znatno više žena nego ranije prijavilo se na preventivne pregleda.

Kampanja McCann Podgorica “Nemoj da zakasniš”:
Za ovogodišnju, drugu po redu reviju BalCannes, koja se održava u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju, prijavilo se više od 60 agencija sa 82 rada iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Srbije. Iako “BalCannes” nije takmičenje na kojem se dodeljuju nagrade, 25 radova po izboru žirija, novinara iz regije, koji prate industriju oglašavanja, bili su predstavljeni pred prepunom dvoranom u kojoj su bili i brojni oglašivači koji se okupljaju na Weekend Media Festivalu.
Novina na ovogodišnjoj reviji su i panel rasprave. Na jednoj od njih, panelu reklamnih agencija „Umeće nemogućeg - Poslovanje u regiji“ učestvovala je i Zdenka Milanović, regionalna direktorka „McCann “-a, koje je učesnicima panela, kao i posetiocima prenela svoja iskustva kada je reč o servisiranju regionalnih klijenata, spajanju tržišta i razvoju kreativne industrije u regiji.
Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.