Prvi Grand Prix na Festivalu kreativnosti McCann Stokholm i I&F Grupa dobili su za kampanju „Eat A Swede“ (u slobodnom prevodu „Pojedi Šveđanina/ku”). Pored Grand Prix priznanja u istoj kategoriji, Entertainment, kampanja „Eat a Swede“ osvojila je srebrnog Kanskog lava, a ranije je dobila je još jedno srebro u kategoriji Health and Wellness, i finalista je u još u sedam kategorija.
“Izuzetna ideja, snažan krativni tim, hrabar klijent, sve se poklopilo. Ovaj Grand Prix rezultat je zajedničke energije svih koji su učestvovali u projektu i koji su verovali da ova kampanja može da privuče pažnju javnosti i pokrene diskusiju o jednom značajnom pitanju kao što je održivost i očuvanje planete. Kreativne ideje donose promene, naša industrija ima mogućnost i odgovornost da kreira kampanje koje mogu da menjaju svet. Ponosan sam na celu I&F Grupu i naš tim u Stokholmu koji je kreirao jednu takvu kampanju” izjavio je Srđan Šaper.
Kampanja kreirana za Švedsku federaciju za hranu (SFF) imala je velikog uticaja na javnost i pokrenula je debatu o održivosti i prehrani stalno rastućeg svetskog stanovništva. Jedan od načina koji Švedska federacija za hranu preporučuje je “Svegan” (Go Swegan), program koji se bazira na prihvatanju zdravog načina ishrane i održivoj praksi. U 18-minutnom satiričnom dokumentarcu „Eat a Swede” glumi svetski poznati glumac Aleksander Skarsgard.
„Počastvovani smo dobijanjem Grand Prix nagrade. Rad na kampanji započeli smo pre više od tri godine i onda nas je zaustavila nas je pandemija, tako da cela agencija „živi i diše“ ovaj projekat već neko vreme. Posebno zahvaljujemo našem fantastičnom klijentu, Švedskoj prehrambenoj federaciji, i Henriku - našem voljenom "naučniku", i na kraju, ali ne i najmanje važno, Aleksanderu Skarsgardu za njegove ukusne gene!“ Jakob Stjarne, direktor agencije McCann Stokholm.
Kampanju možete pogledati na linku OVDE.
Kanski festival kreativnosti najprestižniji je svetski festival u oblasti advertajzinga i nagrade na ovoj manifestaciji smatraju se Oskarima kreativnosti. Ove godine žiri je birao najbolje kampanje među više od hiljada prijavljenih radova iz 87 zemalja.