Agencija Initiative najuspešnija je globalna agencija u prvoj polovini 2018.godine prema izveštaju međunarodne konsultantske kuće R3. Ovaj izveštaj uspešnost agencija određuje u odnosu na porast broja klijenta. Initiative je u poslednjih godinu dana na svetskom nivou započeo saradnju sa kompanijama kao što su Carlsberg, LEGO, Converse, Whirlpool, Revlon. Globalnom uspehu doprineli su i klijenti dobijeni na pojedinim tržištima. Tako je agencija Initiative Beograd koja posluje u okviru IPG Mediabrands SEE i deo je I&F McCann Grupe ove godine na tržištu Srbije započela saradnju sa jednom od najvećih turskih kompanija iz industrije lepote Kopas Kozmetik.
“Ponosni smo što smo na tržištima na kojima poslujemo nastavili trend razvoja poslovanja i dobijanja novih klijenata. Naš fokus je na građenju brendova na kulturološki relevantan način. Veliki oglašivači su to prepoznali, a rezultati su ubrzo došli ne samo saradnjom sa velikim globalnim kompanijama, već isto tako i dobijanjem klijenata na pojedinim tržištima. Osećamo jaku podršku mreže Initiative agencija i IPG Mediabrands SEE, kao i novu energiju na talasu ovih pobeda. Svedoci smo i brojnih inovacija u vidu novih alata koji nam pomažu da našim klijentima obezbedimo da njihovi brendovi postanu važan deo kulture. Naša ambicija je da godinu nastavimo kao što smo je započeli, dobijanjem novih klijenata iz različitih industrija“ kaže Marko Bojić, direktor Initiative Beograd.
Izveštaj R3 ističe da su od početka 2018.godine globalne medijske agencije imale porast od 3 odsto u dobijanju novih klijenata. Međutim, i pored malog povećanja novih klijenata, ukupni poslovni prihodi agencija porasli su za čak 36 odsto.