I&F McCann Grupa učestvuje u edukaciji budućih lidera

Edukativni program AcademIAA, koji organizuje srpski ogranak međunarodne mreže IAA, okupio je mnogobrojne stručnjake iz oblasti advertajzinga, među kojima su i predstavnici agencija članica I&F McCann Grupe, kako bi podelili vredna iskustva sa mladim talentima i time doprineli razvoju struke.

"U okviru advertajzing industrije I&F McCann Grupa predstavlja specifičan pool ekspertskog znanja. Kroz angažman izuzetnih pojedinaca u AcademIAA programu, podelićemo svoja znanja i veštine, iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji i korišćenja bogatog fundusa relevantnih istraživanja i naprednih alata dostupnih u okviru eminentne globalne mreže kojoj pripradamo. Iskreno verujem da je obaveza svake ozbiljne i odgovorne kompanije da kontinuirano doprinosi rastu i razvoju svoje industrije. Mi smo u tom segmentu veoma angažovani, sada već gotovo 20 godina. Kao inicijatori promena i trendova na lokalnom i regionalnom tržištu, radujemo se prilici da oblikujemo buduće lidere u oblasti komunikacija," ističe Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe.

AcademIAA 360° marketinških komunikacija je tromesečni program koji obuhvata 6 modula - biznis, kreativa, digital, mediji, istraživanje i tzv. All Stars. Tokom trajanja programa polaznici će imati mogučnost da se upoznaju sa stručnjacima koji su svojom posvećenošću, iskustvom, načinom razmišljanja i rada i mnogobrojnim prestižnim nagradama izgradili struku i postavili granice kvaliteta.

Srđan Šaper, Osnivač McCann Beograd

U okviru modula KREATIVA, kreativni direktori agencije McCann Beograd, nosioca dva kanska lava, Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić, održali su zanimljivo predavanje "Ko je ko i šta je šta u kreativi?". "Naše predavanje je bilo tako koncipirano da pored osnovnih pojmova, informacija i procesa u vezi sa kreativnim odeljenjem velike agencije, auditoriju prenesemo i ono što mislimo da je suština našeg posla – sa jedne strane težak, disciplinovan rad, a sa druge duhovna ispunjenost pri procesu smišljanja velikih ideja", istakla je Jana, a Vladimir je dodao: "Najzanimljiviji deo ovog predavanja za mene je bila razmena sa polaznicima škole, dijalog i konverzacija u vezi sa našom profesijom, te mišljenje i shvatanje jedne nove generacije. Lično me je pozitivno iznenadila energija i zainteresovanost ove izvrsne, motivisane i inteligentne grupe mladih ljudi".

Modul MEDIJI otvoriće temu trendova i mnoštva specifičnosti vezanih za rad medijskih kuća i medijskih agenija u regionu, a u njemu, kao predstavnik agencije UM Beograd, učestvuje direktorka razvoja medijskih operacija za Jugoistočnu Evropu, Katarina Kostić, koja će održati predavanje na temu "Zašto je čitav svet opčinjen medijima"? Uz nadu da će je mladi ljudi ostaviti bez teksta "jer se od njih to, uz sve izvore znanja koja su im na raspolaganju, to i očekuje," Katarina dodaje "Meni je čast da otvorim modul Mediji i da u svet koji se poslednjih 10 godina toliko brzo menja uvučem i polaznike akademije, da im prenesem malo strasti koja me drži u ovoj oblasti već 15 godina i probam da izazovem pitanja, znatiželju, fasciniranost".

BIZNIS modul predstaviće složenost odnosa između klijenta i agencije u modernom marketingu. U okviru ovog modula predstaviće se Marija Stošić, Senior Creative Planner agencije McCann Beograd predavanjem "Kreativnost u modernom biznisu" i Miloš Stanković, New Business Manager agencije McCann Beograd kroz temu "Novi biznis agencija – izazovi i perspektive". "Jedva čekam da prenesem svoja iskustva generaciji koja će našu profesiju podići na jedan viši nivo. Voleo bih da polaznici nauče da je new business jako bitan deo moderne marketing agencije, kako se radi na pitch projektima, šta može činiti prednost u odnosu na konkurenciju i još poneku malu tajnu...," rekao je Miloš.

O sve većem značaju pažljivo kreiranog online sadržaja i tendencijama ka favorizovanju određenih formata govoriće Danka Trbojević, Account Director fullservice digitalne agencije DRIVE, u okviru modula DIGITAL. Kako sama kaže, "Ovaj program pruža mogućnost saznavanja najnovijih trendova u online industriji i načina na koji se osluškuju potrebe ciljne grupe. Edukacija iz ove oblasti je važna jer se upravo u online industriji trendovi menjaju najbrže pa se, samim tim, i nove mogućnosti za pozicioniranje kompanija, njihovu prepoznatljivost i plasman proizvoda neprestano otvaraju. Uz sve ovo, polaznici imaju prilike da čuju i vide neke dobre i zanimljive primere iz prakse."

Modul ISTRAŽIVANJA baviće se njihovom integracijom u marketing i korišćenjem informacija pri donošenju poslovnih odluka, a na tu temu govoriće Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja agencije McCann Beograd. "U kontekstu naše industrije, potreba za boljim razumevanjem okolnosti i stvarnosti u kojoj se nalazimo, radimo i živimo je sve veća. U skladu sa tim je i vrednost poznavanja trenutka izuzetno visoka. Uprkos činjenici da postoji snažna težnja za što preciznijim koordinatama (gde je tržište kategorija, kakve su šanse brenda u toj kategoriji i na datoj teritoriji, ima li tzv. "rupe na tržištu" itd), a savremena istraživanja su alati na putu ka spoznaji te objektivne istine, stvarnost i praksa potvrđuju suprotno. Savremeno oglašavanje traži vrlo subjektivan pogled na trenutak, kategoriju, tržište", rekla je Katarina.

AcademIAA program edukacije, tokom kog će predavanja održati i kolege iz drugih agencija, trajaće do 10. decembra ove godine.

I&F McCann Grupa jedan je od vodećih komunikacionih sistema koji 20 godina uspešno posluje u 12 zemlja jugo istočne Evrope i nordijske regije. Naš posvećen tim čini 600 talentovanih profesionalaca, koji svakodnevno sarađuju na integraciji marketinških kampanja, promotivnih aktivnosti, organizaciji događaja, dizajnu, planiranju i zakupu medijskog prostora, PR, produkciji, komunikaciji u oblasti zdravstva, kreiranju TV sadržaja,kao i na svim formama digitalnog marketinga. Agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe deo su McCann Worldgroup (www.mccannworldgroup.com),jedne od najvećih svetskih agencijskih mreža,osnovane 1902.godine koja posluje u više od 120 zemalja sveta, i u vlasništvu je Interpublic Group (IPG) (www.interpublic.com) sa sedištem u Njujorku.