Zanimljivosti sa Future is NOW konferencije

Future is NOW konferencija je ove godine okupala brojne domaće i inostrane vodeće stručnjake iz različitih oblasti poput modernih tehnologija, marketinga, komunikacija, HR-a, a cilj samog događaja je bio povezivanje profesionalaca iz srodnih oblasti, razmena njihovih iskustava i znanja, uspostavljanje zajedničkih rešenja koja će doprineti razvoju privrede Srbije, ali i pomoći samim učesnicima da usvoje i primene određene inovacije u okviru svojih kompanija.

„Tokom čak pet dana trajanja konferencije je organizovan celokupni biznis i IT doživljaj kroz interaktivne radionice, panel diskusije, predstavljanja najinovativnijih poslovnih rešenja, networking koktela, predavanja zanimljivih key note govornika itd,“ rekao je Miloš Čevizović, Project Manager konferencije Future is Now i dodao: „Istakao bih veoma zanimljiv panel „2020: MARKETING, SALES & COMMUNICATION TRENDS (advertising innovations that are transforming the business)“ koji je moderirao Vladimir Ćosić, Izvršni kreativni direktor agencije Drive, koji je publici dao uvid u to kako moderno oglašavanje menja čitav život brenda utičući i na sam biznis klijenata, od kreiranja novih proizvoda, ambalaže koja je nosilac poruke, preko drugačijeg shvatanja distribucije, distribucijskih kanala i mesta prodaje, do same komunikacije sa krajnjim potrošačima.“

„Uprkos činjenici da je ovo bio prvi panel na kojem nisam bio samo učesnik već sam ga i moderirao, mogu reći da sam veoma zadovoljan rezultatom. Glavna namera mi je bila da zajedno sa klijentima iz potpuno različitih industrija, pokušamo da sagledamo temu transformacije oglašavanja i komunikacije i generalno o adaptacijama brendova na novonastalo, post digital doba kojem smo svi svedoci.  Razgovarali smo o tome kako moderno oglašavanje menja čitav život brenda utičući i na sam biznis klijenata, od kreiranja novih proizvoda, ambalaže koja je nosilac poruke, preko drugačijeg shvatanja distribucije, distribucijskih kanala i mesta prodaje, do same komunikacije sa krajnjim potrošačima. Razgovor o ovim stvarima, u stvari je bio razgovor o brend inovacijama i budućnosti oglašavanja koja se u svetu uveliko dešava, a stidljivo i kod nas, u našem regionu. Zahvaljujući relevantnosti, artikulisanosti i šarmu mojih sagovornika, dobili smo veoma dobre reakcije sa svih strana i želju kako učesnika, tako i publike da se razgovor na ovu temu nastavi,“ istakao je Vladimir Ćosić.