Širom sveta kroz 80 kozmetičkih ormarića

Svi smo mi bar jednom zavirili u toaletni ormarić u tuđem kupatilu, priznali to javno ili ne. Naravno, to smo uradili jer nam je baš u tom trenutku zatrebao flaster, vlažne maramice ili dezodorans. Možda je lakše da na ovaj način opravdamo našu radoznalost, ali jednostavno, zavirili smo u tuđi toaletni ormarić najviše da bi na ovaj način otkrili šta njegov vlasnik voli, kakve proizvode koristi i da li su oni skupi.

U novom broju časopisa „Lepota i zdravlje“ predstavljeno je globalno istraživanje McCann Truth Central ekspertskog centra „Širom sveta kroz 80 kozmetičkih ormarića“, zahvaljujući kome možete da saznate šta je to zajedničko u kupatilima širom sveta, od Australije do Kanade, od Južnoafričke Republike do Srbije. Pored zaposlenih u agenciji McCann u Beogradu, u istraživanju su učestvovali i zaposleni u agencijama McCann u Tirani i Sarajevu.

Tekst je objavljen na portalu Lepota i Zdravlje

Marketinšku agenciju “McCann Beograd” 1997. godine osnovao je Srđan Šaper. Agencija “McCann Beograd” pruža ceo spektar kreativnih usluga i deo je „McCann Grupe”, jednog od najvećih komunikacijskih sistema u jugoistočnoj Evropi, koji posluje u osam zemalja: Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Albanija, Hrvatska, Slovenija i Bugarska. “McCann Grupa” ima preko 150 nagrada osvojenih na domaćim i međunarodnim festivalima i jedina je kompanija sa ovih prostora koja je osvojila dva kanska lava na najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu u Kanu. “Zlatnog lava“ 2009. godine osvojila je agencija “McCann Skoplje”, a 2011. godine „Bronzanog lava“ dobila je agencija “McCann Beograd”. Sve agencije, članice “McCann Grupe”, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije „McCann Worldgroup“, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.