McCann osvojio rekordan broj nagrada na Kanskom festivalu

Reklamna kampanja “Dumb Ways To Die” (Glupi načini da se umre) koju je uradila agencija “McCann” iz Melburna (članica “McCann Worldgroup”), osvojila je čak pet nagrada na najznačajnijem festivalu kreativnosti u Kanu. Ovo je prvi put u istoriji ovog uglednog festivala da je jedna kampanja dobila pet “Grand Prix” priznanja, i to u kategorijama: najbolja televizijska i radio kampanja, kao i u kategoriji integrisanih, PR i promo kampanja.

Simpatičan trominutni video "Dumb Ways To Die", u kome nasmejana bića umiru na razne bizarne načine, od novembra prošle godine na socijalnoj mreži Youtube pregledan je više od 50 miliona puta.

Ovde možete pogledati nagrađeni spot: http://www.youtube.com/watch?v=IJNR2EpS0jw

Reklamana kampanja koja promoviše bezbednost u vozovima osmislili su kreativci agencije “McCann” iz australijskog grada Melburna za kompaniju Metro Trains.

Na festivalu kreativnosti u Kanu, koji ove godine slavi šezdeset godina od njegovog prvog izdanja, prijavljeno je rekordnih skoro 36 hiljada radova iz 92 zemlje. Više od 300 najuglednijih stučnjaka iz oblasti advertajzinga, dizajna i kreativnosti odlučivalo je o pobednicima, zbog čega festival u Kanu predstavlja najbolji presek kreativnosti u svetu.
Pored australijskog ogranka McCann-a, na festivalu u Kanu, članice svetske mreže „McCann Worldgroup“ osvojile su najviše Zlatnih lavova, ukupno 19.

Vest je objavljena na: http://www.b92.net/kultura/cannes-lions.php?nav_id=725901

Marketinška agencija McCann Erickson Beograd posluje u Srbiji od aprila 1997. godine. Osnovana je od strane Srđana Šapera. Specijalizovana je da pruža sveobuhvatan obim kreativnih usluga, zapošljava preko 80 zaposlenih, a deo je najvećeg komunikacijskog sistema u Srbiji i regionu, McCann Grupe u okviru koje posluje petnaest agencija u pet zemalja jugoistočne Evrope (Srbija, Crna Gora, Makedonija, Bosna i Hercegovina i Albanija). Sve agencije, članice ovog sistema, kao deo najveće svetske komunikacione grupacije McCann Worldgroup, svojim kvalitetom i načinom rada, klijentima pružaju najbolje međunarodno iskustvo i vrhunsku lokalnu ekspertizu iz oblasti komunikacija.