I&F McCann Ćošak: Brend i potrošač u medijskom okruženju

Poslednja sreda u mesecu rezervisana je za zanimljiva predavanja, prezentacije i radionice u okviru I&F McCann Ćoška koje organizuju Američki kutak Beograd i I&F McCann Grupa

Sledeće srede, 27.aprila, predavanje pod nazivom “Brend i potrošač u medijskom okruženju” biće posvećeno medijima, novim kanalima komunikacije, oglašavanju na internetu, kao i zakonskoj regulativi u oblasti medija.

Koji su trendovi i osnovne karakteristike medija, šta je process planiranja medija, kako doći do najboljeg medija mixa, koje su specifičnosti oglašavanja na internetu, šta predviđa novi Zakon o oglašavanju samo su neke od tema koje će prisutnima pokušati da pojasne Marija Joksimović i Aleksandar Đorđević iz agencije Universal Media (UM) koja posluje u okviru I&F McCann Grupe. Cilj je da se polaznici upoznaju sa osnovnim medijiskim terminima i steknu sliku o načinu funkcionisanja oglašavanja na medijima.

Svi zainteresovani za predavanja u okviru I&F McCann Ćoška mogu da se prijave putem e-maila: beograd@americancorners.rs

Predavanja se odžavaju u tribinskoj sali Doma omladine u Beogradu poslednje srede u mesecu.
Vidimo se na narednom I&F McCann Ćošku!!!

Tekst je objavljen na http://www.advertiser-serbia.com/if-mccann-cosak/

"I&F McCann Grupa" jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru "I&F McCann Grupe" deo su "McCann Worldgroup" (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu "Interpublic Group of Companies" (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.