"Drama u taksiju" u finalu Njujorškog festivala advertajzinga

Kamapanja "Drama u taksiju" agencije McCann Beograd ušla je u finale jednog od najprestižnijih festivala advertajzinga koji se održava u Njujorku. "Drama u taksiju" jedina je kampanja iz regiona bivše Jugoslavije koja je uvrštena u finale ovog uglednog festivala u kategoriji Društveni mediji i viralni marketing. Kampanju je osmisio i realizovao kreativni tima agencije McCann Beograd za Jugoslovensko dramsko pozorište (JDP) u okviru repozicioniranja i osvežavanja imidža jednog od naših najuglednijih pozorišta.

Drama u taksiju

"Ovo priznanje nam imponuje uzimajući u obzir veliku internacionalnu konkurenciju i činjenicu da smo jedina agencija iz šireg regiona koja je ušla u finale ovog prestižnog festivala – možda i najznačajnijeg svetskog kreativnog advertajzing festivala, pored onog u Kanu" kaže Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd i dodaje: "Pre dve godine kao član žirija ovog festivala imao sam priliku da se uverim u kvalitet i broj prijavljenih radova, koji je, slobodno mogu reći – fantastičan. Činjenica da je jedna naša kampanja prepoznata u takvoj konkurenciji priznanje je ne samo za kreativni rad naše agencije i klijenta, već i je i priznanje za kreativnu industriju naše zemlje".

Vladimir Ćosić

Kampanja "Drama u taksiju" pored velikog odjeka i pozitivnih utisaka u javnosti i nagrada na domaćim festivalima, imala je uspehe na regionalnoj i internacionalnoj festivalskoj sceni, o čemu govore nagrada SoMoBorac za viralni block buster na Weekend Media Festivalu u Rovinju, nagrade Zlatni i Srebrni bubanj na regionalnom festivalu Golden Drum u Portorožu, kao i učešće u finalu AdCup festivala.

Njujorški festival kreativnosti u oglašavanju je jedan od najstarijih i najprestižnijih festivala na svetu, koji nagrađuje najbolje svetske kampanje još od 1957. godine. Ovaj festival predstavlja presek najboljih dostignuća i kreativnosti u oblasti advertajzinga. Žiri festivala čine najznačajniji stučnjaci kreativne industrije u svetu. Ovogodišnji festival biće održan krajem maja meseca i pored takmičarskog dela po kategorijama, biće održane i konferencije, predavanja, panel diskusije, izložbe radova učesnika, itd.

Drama u taksiju

"I&F McCann Grupa" jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u Jugoistočnoj Evropi uspešno posluje u osam zemlja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije. Agencije koje posluju u okviru "I&F McCann Grupe" deo su "McCann Worldgroup" (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu "Interpublic Group of Companies" (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.